Spannend! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sare Leijdekkers - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sare Leijdekkers - WaarBenJij.nu

Spannend!

Door: Sare Leijdekkers

Blijf op de hoogte en volg Sare

03 Februari 2015 | Nederland, Nijmegen

Nu komt het toch wel heel dichtbij..

Een droom wordt gerealiseerd! Ik ga stage lopen ergens ver weg! Zuid-Afrika wel te verstaan, nog specifieker; in Port-Elizabeth.

Samen met mijn studiegenoot, huisgenoot en maatje Julian, ga ik ongeveer 3 maanden stagelopen bij United Through Sport. Deze vrijwilligersorganisatie zet sport in als middel om het onderwijs en de gezondheid van kansarme mensen alsmede de saamhorigheid in achtergestelde gemeenschappen te stimuleren.

Via deze weg kunnen jullie alle verhalen lezen die ik gedurende mijn tijd in Zuid Afrika, met jullie wil delen. Hoe de stage is, hoe leuk de stad is, hoe eng de leeuwen zijn, hoe groot de olifanten of hoe vervelend Julian is, of hoe vervelend ik voor Julian ben!

De vluchten zijn geboekt, de prikken zijn gezet, de bagage nog niet gepakt en de helft van de inkopen moeten nog worden gedaan..
Het enorm leuke afscheidsfeest is achter de rug dus het aftellen is begonnen..
Of ik het spannend vind? Ja! Of ik er zin in heb? Nog veel meer!

Op 10 mei vlieg ik alweer vanuit Port Elizabeth terug richting Nederland, op 11 mei sta ik met beide voeten weer op Nederlandse grond.

Dit was de start van nog vele verhalen die nog zullen komen.

Totsiens / Sala Kahle,

Sare

  • 03 Februari 2015 - 12:38

    Julian:

    Hé wat leuk! Met wie ga je? X

  • 04 Februari 2015 - 13:06

    Eveliene Annink:

    Heey Sare! Je gaat veel meemaken...momenten die je voor heel je leven zal meenemen. Omarm deze momenten neem ze zoals ze zijn en geniet!!! We keep in touch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sare

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 4147

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 11 Mei 2015

Sare naar Zuid Afrika

Landen bezocht: